Hur dum kan man vah? -.-"

Chabba! ;D

Vet nt vrf jag vill skriva om dehär men iaf...
MIN DUMMASTE FRÅGA:

I 1:an frågade jag min lärare Lisa "har Michael Jackson livvakter?"

HALLÅ HUR DUM FÅR MAN VA!? Okej, jag gick i 1:an då, men endå... Såklart att man har livvakter om man e känd över hela världen O.o ?

Aja han e död nu så nu har han säkert inga livvakter så jag hade en poäng xD DÅ kunde jag också se in i framtiden och se att han skulle dö! (sry alla Michael Jackson-fanns) Det var ju precis "skåda in i framtiden" som förra inlägget handlade om!

Hejs Svejs



Kommentarer
Postat av: Anonym

MJ lever

2011-04-15 @ 11:04:58

Här kan du skriva vad du vill! (Men absolut inget taskigt!)♥:

Vad heter du? det vill jag gärna veta! ♥
trycker häär! ♥

E-mail: (Bara för mej♥)

Har du en blogg? isåfall skriv bloggnamner HÄR! ♥:

Och sist, vad är det du vill säga? :D ♥

Trackback
RSS 2.0