Svar på frågestunden!

Ville bara säg innan att jag har kommit hem från Danmark, på fredag åker jag till frankrike med carro_01, så låg update men jag kmr ha datorn med endå! :D
Här kmr svaren från frågestunden:
Post av Carro_01:
Hej!
1. Hur många ggr har du varit vip?
2. Vilken är din favoritblogg?
3.Elefant vs tiger?

Svar:
1. 2 gånger
2. Jennistars
3. Elefant Ö.Ö

_________________________
Post av: En på msp
min fråga till dig är en "bloggfråga"
jo jag undrar vad du har för textformat på rubrikerna?
förstår du vad jag menar? xd
blir glad över svar!

Svar:
Menar du typsnittet? Isåfall heter det "veranda"

Hejdå! Hoppas det blir mer frågor nästa frågestund...

Kommentarer

Här kan du skriva vad du vill! (Men absolut inget taskigt!)♥:

Vad heter du? det vill jag gärna veta! ♥
trycker häär! ♥

E-mail: (Bara för mej♥)

Har du en blogg? isåfall skriv bloggnamner HÄR! ♥:

Och sist, vad är det du vill säga? :D ♥

Trackback
RSS 2.0