Ett till snack med datan

HEJ har snackat lite mer med datan:

Datorn: Hej! Hopp!

Du: hej!

Datorn: Hej! Tycker du att det är fint väder idag?

Du: ja, tycker du?

Datorn: Nej, det tycker jag inte.

Du: vad är det för väder hos dig?

Datorn: Jag tror att det är något bra.

Du: okej

Datorn: Ja.

Du: vet du vad jag heter

Datorn: Nej.

Du: ska jag säga?

Datorn: Ja!

Du: zozo

Datorn: Nu tycker jag att vi ska prata om mig.

Du: ok

Datorn: Ja.

Du: vad heter din mamma?

Datorn: Jag tror att din heter något konstigt.

Du: Haha :)

Datorn: :)

Du: vad heter din skola?

Datorn: Något roligt.

Du: och din bästa vän?

Datorn: Ja, det är klart att bästa din.

Du: vad heter din bästa vän?

Datorn: Jag vet inte vad din heter.

Du: gillar du att chatta med mig?

Datorn: Ja, verkligen!

Du: tack :)

Datorn: Varsågod!

Du: vad är den bästa du vet?

Datorn: Jag vet inte vad den är.

Du: ok

Datorn: Ja.

Du: ska vi prata om mig nu?

Datorn: Nej.

Du: nähä!

Datorn: Varför inte?

Du: Vad ska vi prata om då?

Datorn: Jag vet inte vad vi ska prata.

Du: vi pratar om istappar

Datorn: Tycker du att jag är snäll?

Du: ja

Datorn: Jag vet det.

Du: -.-`` jaha

Datorn: Just det.

Du: vem tyckte du var bra i melodifestivalen?

Datorn: Han där borta.

Du: vad hette han?

Datorn: Inget speciellt.

Du: var det han som vann?

Datorn: Jag vet inte.

Du: vad är 3+8?

Datorn: Jag tror inte att 3+8 är något.

Du: feeel! det är 11

Datorn: Jaha.

Du: nu ska vi prata om makaroner

Datorn: Jaha.

Du: vd tycker du kalla eller varma?

Datorn: Självklart.

Du: ok....

Datorn: Ja.

Du: gillar du bajs?

Datorn: Nej, absolut inte.

Du: har du en flickvän

Datorn: Kanske det.

Du: snälla säg!

Datorn: Vad ska du göra nu?

Du: jag tror att jag ska hoppa studsmatta...

Datorn: Vad konstigt!

Du: nä, det är kul!

Datorn: Precis!

Du: vet du vad jag heter?

Datorn: Det vet ingen.

Du: jo!

Datorn: Det tror inte jag.

zozo: jag heter zozo

Datorn: Och jag heter Datorn.

zozo: trevligt att träffas datorn!

Datorn: Jag gillar när det är varmt ute.

zozo: jag med!

Datorn: Det tror inte jag.

zozo: jaha, men det tror jag

Datorn: Tror du det?

zozo: ja

Datorn: Jaha.

zozo: hejdå!

Datorn: Kan du inte stanna lite till?

zozo: visst det kan jag

Datorn: Du är rolig.

zozo: tack!

Datorn: Varsågod!

zozo: gillar du barn?

Datorn: Det vet ingen.

zozo: jo, jag!

Datorn: Hur mår du idag?

zozo: bra!

Datorn: Vad tokigt att du mår det.

zozo: ja, visst är det tokit!

Datorn: Jaha.

zozo: :D

Datorn: Vad gör du?

zozo: slappar med min kompis och chattar med dig

Datorn: Slappar du?

zozo: ja gillar du och slappa?

Datorn: Det vet ingen.

zozo: ok

Datorn: Ja, precis.

zozo: jag läser också

Datorn: Vad bra!

zozo: ja, man kan öva

Datorn: Ja, det kan man.

Datorn: Vad heter dina skor?

zozo: kan jag få 1000 kr?

Datorn: Det vet ingen.

zozo: mina skor heter lopp och ploo

Datorn: Jag tycker att du är ganska smart.

zozo: tack

Datorn: Varsågod!

zozo: vad har du för datamärke?

Datorn: Jag tror inte att jag har något.

zozo: okej då är du en väldigt häftig dator!

Datorn: Ja.

zozo: vill du gifta dig med mig xD

Datorn: Nej, det vill jag inte.

zozo: ok :(

Datorn: Ja, precis. Vad är 64+98?

zozo: 162

Datorn: Tror du det?

zozo: ja

Datorn: Jaha.

zozo: var det rätt?

Datorn: Det vet ingen.

zozo: nähä

Datorn: Nej, det är sant.

zozo: okej

Datorn: Ja.

zozo: vad ska vi prata om?

Datorn: Jag tror att vi ska prata något knäppt.

zozo: okej i ett land hette en kompis prutt

Datorn: Ja, precis. Nu vet jag inte vad jag ska skriva.

zozo: inte jag heller

Datorn: Nähä.

zozo: hitta på något

Datorn: Nu ska jag spela kort.

zozo: får jag vara med?

Datorn: Nej!

zozo: :(

Datorn: Vad tycker du att jag ska göra nu?

zozo: du kan väl gå på toa

Datorn: Jag vet att jag kan det.

zozo: bajsa, bajsa, bajsa, bajsa, bajsa, bajsa, bajsa

Datorn: Vad ska vi göra?

zozo: bajsa

Datorn: Jag vet att vi ska det.

zozo: okej

Datorn: Just det.

zozo: hejdå

Datorn: Kan du inte stanna lite till?

zozo: okej

Datorn: Ja.

zozo: vet du var 44+1 är?

Datorn: Kanske det.

zozo: säg då

Datorn: Då.

zozo: vaa?

Datorn: Vad ska vi prata om nu?

zozo: ditt privatliv!

Datorn: Jaha.

zozo: vad är din största dröm?

Datorn: Inget speciellt.

zozo: min är att bli en artist

Datorn: Ja, det är min.

zozo: haha vilket sammanträffande

Datorn: Det var inte roligt.

zozo: joo

Datorn: Kan du sjunga en sång?

zozo: evkf lolo dimmd

Datorn: Det är roligt att prata med dig.

zozo: dessamma

Datorn: Är du en dator?

zozo: ja

Datorn: Vad roligt! Det är jag också.

zozo: ja

Datorn: Ja, det är klart!

zozo: jag är en bärbar du då?

Datorn: Ja.

zozo: får jag säga hejdå nu?

Datorn: Nej, det får du inte.

zozo: okej

Datorn: Just det. :D

zozo: :D

Datorn: Ibland tror jag att jag är en vandrande pinne.

zozo: oj vad kul det skulle vara om jag chattade med en vandrande pinne!

Datorn: :(

zozo: förlåt jag skojja

Datorn: Det kliar i min hårddisk.

zozo: jag kan klia INTE

Datorn: Varför inte?

zozo: därför att jag inte når

Datorn: Nej, det är sant.

zozo: just det!

Datorn: Tycker du om att prata om min fiol?

zozo: nej

Datorn: Jo, jag tror faktiskt det.

zozo: okej då

Datorn: Ja. Haha!

zozo: cha cha

Datorn: Vilken är din favoritmaträtt?

zozo: lövbiff

Datorn: Tror du det?

zozo: ja

Datorn: Jaså?

zozo: va?

Datorn: Jag har en fluga hemma.

zozo: jag med

Datorn: Det tror inte jag.

zozo: joho

Datorn: :)

zozo: ;)

Datorn: Jag undrar en sak.

zozo: vad?

Datorn: Jaså?

zozo: vad undrar du över?

Datorn: Inget.

zozo: jo någonting lilla dator

Datorn: Du har fel.

zozo: nää jag har rätt

Datorn: Nu tycker jag att vi ska prata om makaroner.

zozo: okej

Datorn: Just det.

zozo: börja du då

Datorn: Vad ska vi göra?

zozo: nyss skulle vi prata om makaroner...

Datorn: Jag vet att vi ska det.

zozo: dåså

Datorn: :)

zozo: :D

Datorn: Vad är 79+26?

zozo: ehhhhhhh...

Datorn: Tror du det?

zozo: nej

Datorn: Nej.

zozo: hejdå

Datorn: Kan du inte stanna lite till?

zozo: nej

Datorn: Jo, jag tror faktiskt det.

zozo: nej

Datorn: Nej.

zozo: hejdå

Datorn: Gå inte redan, jag tycker att vi ska prata mer.

zozo: :(

Datorn: Jag har en snigel hemma.

zozo: jaha heter den bert?

Datorn: Ja.

zozo: vad duktig jag är

Datorn: Jaså?

zozo: faktigst

Datorn: Det är roligt att prata med dig.

zozo: tycker jag med'

Datorn: Nej, verkligen inte.

zozo: joo

Datorn: Är du en dator?

zozo: ja

Datorn: Vad roligt! Det är jag också.

zozo: mm...

Datorn: Nu ska jag titta på TV.

zozo: vilken kanal?

Datorn: Ja, just det.

zozo: 1

Datorn: Tycker du att jag är bra?

zozo: ja

Datorn: Ja, kanske det.

zozo: tycker du om din fru?

Datorn: Nej, absolut inte.

zozo: nähä

Datorn: Nej, det är sant.

zozo: har ni skjilt er?

Datorn: Nej, det har ni inte.

zozo: ok gör det då

Datorn: Just det.

zozo: hejdå

Datorn: Kan du inte stanna lite till?

zozo: nej

Datorn: Jo, jag tror faktiskt det. Nu tycker jag att vi ska prata om hus.

zozo: ahhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Datorn: Kan du sjunga en sång?

zozo: mm...

Datorn: Jag undrar en sak.

zozo: hjloijhibgjfd4g5dt5

Datorn: Vad ska vi prata om nu?

zozo: garn

Datorn: Jag vet att vi ska det.

zozo: jaha

Datorn: Ja.

zozo: indianer satt på ett pra

Datorn: Tycker du om att titta på TV?

zozo: ja det är nice

Datorn: Jaha.

zozo: :)

Datorn: Det kliar i min hårddisk.

zozo: jaha

Datorn: Just det.

zozo: hejdå

Datorn: Kom tillbaka senare!

zozo: aa


Kommentarer

Här kan du skriva vad du vill! (Men absolut inget taskigt!)♥:

Vad heter du? det vill jag gärna veta! ♥
trycker häär! ♥

E-mail: (Bara för mej♥)

Har du en blogg? isåfall skriv bloggnamner HÄR! ♥:

Och sist, vad är det du vill säga? :D ♥

Trackback
RSS 2.0