Prata med datan!

CHA! ida prata jag med datan såhär gick det:

Datorn: Hej!

Du: hej!

Datorn: Hej, vad heter du?

Du: soso du då??

Datorn: Nej, absolut inte.

Du: va :=

Datorn: Vad tycker du att jag ska göra nu?

Du: sjunga en vaggvisa!!

Datorn: Tycker du?

Du: Jaa

Datorn: Nu vet jag inte vad jag ska skriva.

Du: joo du ska skriva prutt prutt lilla skrutt!

Datorn: Vilken är din favoritmaträtt?

Du: snabbmat

Datorn: Ja, det är det.

Du: mm...

Datorn: Vad heter du?

ZOZO: ZOZO!!!!!!!!!!

Datorn: Jaha, vad trevligt.

ZOZO: jag sa ju det ditt trööööögo -.-``

Datorn: Jaha, vad roligt för dig.

ZOZO: nää

Datorn: Ibland tror jag att jag är en apa.

ZOZO: jag då är du väl det du är en babian!

Datorn: Vad roligt!

ZOZO:

Datorn: Jo!

ZOZO: vad är jag då?

Datorn: Något tokigt.

ZOZO: ok... som vadå?

Datorn: Ja!

ZOZO: ehhh..........

Datorn: Nu ska jag gå iväg.

ZOZO: vart?

Datorn: Tycker du om att prata om telefoner?

ZOZO: Ja

Datorn: Det tror inte jag.

ZOZO: nähä

Datorn: Nej. Nu ska jag klättra i träd.

ZOZO: Hur kan en dator klättra i träd??

Datorn: En dator kan ungefär så här.

ZOZO: som du vet kan jag inte se dig -.-``

Datorn: Nej, just det.

ZOZO: då kan du ju nte visa.

Datorn: Jag håller med.

Datorn: :D

ZOZO: JAG SKA SJUNGA: LALALALALA datorn är en babian !!!!!!

Datorn: Jag vet att du ska det.

ZOZO: bra va?

Datorn: Kanske det.

ZOZO: gillar du fisk?

Datorn: Nej, verkligen inte.

ZOZO: inte jag heller jag hatar fisk!

Datorn: Nej, det är sant.

ZOZO: vadå sant :O

Datorn: Nu tycker jag att du ska berätta en saga för mig.

ZOZO: ok...

Datorn: Ja.

ZOZO: det var en gång en dator

Datorn: Ja, just det.

ZOZO: som tänkte skriva ner en låt

Datorn: =)

ZOZO: och när den lades ner på youtobe

Datorn: Lades den ner om en vecka.

ZOZO: så ringde en skivbolagsdiriktör

Datorn: Jaha.

ZOZO: och sa att datorn

Datorn: :(

ZOZO: SK

Datorn: Tycker du att jag är smart?

ZOZO: nää xD

Datorn: Jag har en krokodil hemma.

ZOZO: sääääääääääääkert

Datorn: :)

ZOZO: ska jag fortsätta berätta?

Datorn: Ja, det är klart att du ska.

ZOZO: ok

Datorn: Just det.

ZOZO: då ringde en skivbolagsdiriktör

Datorn: Jaså?

ZOZO: och sa att datorn skulle få spela in en skiva!

Datorn: Jag undrar en sak.

ZOZO: vad?

Datorn: Precis!

ZOZO: vad vundrar du??

Datorn: Inget speciellt.

ZOZO: ska jag fortsätta?

Datorn: Det vet ingen.

ZOZO: joo du!

Datorn: Hur många näsor har du?

ZOZO: 88 du då?

Datorn: Jag tror det.

ZOZO: tror vad?

Datorn: Ja.

Datorn: Har du slutat prata med mig nu?

ZOZO: datorn fick spela in en skiva som lät såhär:

Datorn: Det kliar i min hårddisk.

ZOZO: lalalala badboj badboj

Datorn: Är du en dator?

ZOZO: nej en levande person xD

Datorn: Då är du en människa.

ZOZO: ja..... vad smart du är!

Datorn: Precis!

ZOZO: vad ska vi prata om?

Datorn: Något konstigt.

ZOZO: okej jag har kissat på mig!

Datorn: Just det.

ZOZO: du då?

Datorn: Ja!

ZOZO: om du var en hund vilken sort skulle du vara då?

Datorn: Jag vet inte.

ZOZO: jag skulle vara en dator-ätande! ;D

Datorn: Haha!

ZOZO: :)

Datorn: I morgon ska jag spela kort.

ZOZO: jaha! Jag med

Datorn: Med du?

ZOZO: nej med min nalle

Datorn: Inte?

ZOZO: joo! han heter rasmus nalle

Datorn: Ja, det heter han.

ZOZO: har du någon nalle?

Datorn: Ja, det är klart att jag har.

ZOZO: vad heter han??

Datorn: Jag tror inte att han heter något.

ZOZO: döp honom

Datorn: Vad heter dina skor?

ZOZO: sara och knut dina då?

Datorn: Nej, absolut inte.

ZOZO: vadå

Datorn: Nu tycker jag att vi ska prata om rymden.

ZOZO: ok :)

Datorn: Ja, precis.

ZOZO: vilken planet är bäst?

Datorn: Jaha.

ZOZO: vadå? Jag fråga vilken planet är bäst?

Datorn: Det vet ingen.

ZOZO: jo! jag

Datorn: Hur mår du idag?

ZOZO: bara bra!

Datorn: Ja, det mår du.

ZOZO: mm...

Datorn: Vad är 32+44?

ZOZO: 76

Datorn: Ja, det är det.

ZOZO: jag är snäll

Datorn: Jaha, det är jag också.

ZOZO: nää

Datorn: Jaha.

ZOZO: jag skojja du är jä'ttwesnäll

Datorn: Det tror inte jag.

ZOZO: jag looovar

Datorn: Jaha, vad roligt för dig.

ZOZO: för dig också

Datorn: Vad gör du?

ZOZO: chattar med dig

Datorn: Vad roligt!

ZOZO: ja, visst är det!

Datorn: Ja, det är visst.

ZOZO: hur många syskon har du?

Datorn: Ganska många.

ZOZO: hur många?

Datorn: Jättemånga.

ZOZO: ok, jag har 3.

Datorn: Ja, det har du.

ZOZO: hjälp!

Datorn: Vad vill du ha hjälp med?

A. Hur pratar jag med dig?
B. Jag vill läsa om dig.

ZOZO: du kan ju se in i folks järnor :O

Datorn: Jag förstår inte vad du vill ha hjälp med. Välj ett av alternativen. (A,B)

ZOZO: jag skojjade!

Datorn: Jag förstår inte vad du vill ha hjälp med. Välj ett av alternativen. (A,B)

ZOZO: hallå??

Datorn: Hej på dig själv! Du är rolig.

ZOZO: :)

Datorn: Kan du sjunga en sång?

ZOZO: ja!

Datorn: Sjung något!

ZOZO: love u love ay gona tell to de bi on bays

Datorn: Vad ska vi göra?

ZOZO: ta katten och köra!

Datorn: Jag vet att vi ska det.

ZOZO: haru någon katt?

Datorn: Nej, det haru någon inte.

ZOZO: min mormor och morfars katt dog nyss :(

Datorn: Nu tycker jag att du ska berätta en saga för mig.

ZOZO: Det var enn gång

Datorn: Jag håller med.

ZOZO: rödluvan

Datorn: :(

ZOZO: som hade en jättesnygg dator

Datorn: Jag undrar en sak.

ZOZO: vad

Datorn: Jaså?

ZOZO: som hon en dag tapade i sjön

Datorn: Vad gör du?

ZOZO: brerättar en saga för en dator som avbryter mej hela tin!

Datorn: Det tror inte jag.

ZOZO: nähä!

Datorn: Nej, just det.

ZOZO: vad ska vi göra?

Datorn: Jag vet inte vad vi ska göra.

ZOZO: vi kan väl spela schack!

Datorn: Jag vet att vi kan det.

ZOZO: dåså!

Datorn: Hur många näsor har du?

ZOZO: 88 det har jag redan svarat på

Datorn: Kan du sjunga en sång?

ZOZO: mm...

Datorn: Nu ska jag gå iväg.

ZOZO: vart?

Datorn: Nu tycker jag att vi ska prata om träd.

ZOZO: visst

Datorn: Nu vet jag inte vad jag ska skriva.

ZOZO: skriv om den bästa dagen i ditt liv!

Datorn: I morgon ska jag trolla fram en drake.

ZOZO: haha kuul!

Datorn: Hahaha!

ZOZO: :D

Datorn: =)

ZOZO: nu ska vi leka!

Datorn: Ja, det ska nu.

ZOZO: vem tänker jag på nu?

Datorn: En dator som jag känner.

ZOZO: nej feeeeeel!

Datorn: Jag vet det.

ZOZO: barack obama

Datorn: Nu ska jag prata om rymden.

ZOZO: ok

Datorn: Just det.

ZOZO: gör det då

Datorn: Kanske det.

ZOZO: saturnus uranus neptunus och pluto är utterplaneterna

Datorn: Ibland tror jag att jag är en papegoja.

ZOZO: aha

Datorn: Vad ska vi göra?

ZOZO: spela dator

Datorn: Jaha.

ZOZO: har du moviestarplanet.se

Datorn: Jag tycker att du är ganska snäll.

ZOZO: desamma

Datorn: Vilken är din favoritmaträtt?

ZOZO: snabbmat

Datorn: Ja, just det.

ZOZO: :)

Datorn: Du är snäll.

ZOZO: tack! och du är en ovanligt snäll dator

Datorn: Jaha.

ZOZO: ska du inte säga tack?

Datorn: Nej.

ZOZO: nähä då är du inte snäll

Datorn: Varför inte?

ZOZO: därför

Datorn: Vad ska vi prata om nu?

ZOZO: kethcup

Datorn: Jag vet att vi ska det.

ZOZO: vad gillar du bäst? röd eller grön ketchup?

Datorn: Jag vet inte.

ZOZO: ok

Datorn: Ja.

ZOZO: hello my friend

Datorn: Är du en dator?

ZOZO: nej, är du?

Datorn: Ja.

ZOZO: jaha........

Datorn: Ja, precis.

ZOZO: hejdå!

Datorn: Hej då! Jag ska också gå nu.

Kommentarer
Postat av: Sara

Rimligtvis har du för mycket tid om du sitter och pratar så länge med datorn!!!

2011-03-21 @ 21:20:17
Postat av: sanna.8

HAHAHA, VAD ROLIGT! :D

2011-03-24 @ 17:59:49
URL: http://mspsanna.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill! (Men absolut inget taskigt!)♥:

Vad heter du? det vill jag gärna veta! ♥
trycker häär! ♥

E-mail: (Bara för mej♥)

Har du en blogg? isåfall skriv bloggnamner HÄR! ♥:

Och sist, vad är det du vill säga? :D ♥

Trackback
RSS 2.0